02 marts 2015

ÅRSKORT TIL TEATER GROB

Jeg bliver nødt til lige at slå et slag for Teater Grobs fantastiske tiltag. Selvom jeg måske i virkeligheden gerne ville holde det for mig selv...  

Til de teatertossede, eller dem der ikke kommer afsted fordi det der med teater det er simpelthen for dyrt, har Grob lavet et årskort, som kan købes til den nette sum af 350 hvis du er en ung knægt/tøs på maks. 30 og for 500 kr for alle som har rundet en mere voksen alder. Og ja, så kan man ellers komme ind og se alle forestillinger. Uden overhovedet at hive tegnedrengen frem igen.

Jeg elsker Grob - gjorde det også før jeg fik årskort - nu elsker jeg det bare lidt mere. Jeg er endnu aldrig gået ubetinget skuffet derfra. Nogle forestillinger har naturligvis vakt større glæde end andre, men nåh ja. Det er mit andet år med årskort og jeg har tænkt mig at fortsætte. Også selvom jeg nu er en gammel hejre, der er nødt til at betale fuld pris.

Så kom dog afsted og køb det. Eller lad være, så er der flere pladser til mig. Uh, du får en mulepose med. Bonus!


[Scrren dump af Grob's hjemmeside www.grob.dk]

Ingen kommentarer: