06 marts 2015

AMERICAN SNIPER I PALADS - DEN RÆDSELSFULDE MASTODONT

Filejsen og jeg var i biffen - ja, igen - i tirsdags. Rigtig datenight med bif og mad efterfølgende. At vi så endte med at sidde over maden og koordinere kalendre nævner vi ikke...

Vi var i Palads. Årh, jeg er altså ikke fan. Jeg går mest i "voksen"-biografer (uden at det på nogen måde skal misforstås på den kinky måde). Med "voksen"-biografer mener jeg Grand, Dagmar og Empire. Steder hvor jeg ved, at folk går i biografen for at se film, fremfor at sidde og snakke under halvdelen af filmen. Jeg sætter af princip ikke mine ben i Cinemaxx af samme årsag. Og det var da også kun af nød at vi tog i Palads. For jeg er blevet gammel. Så gammel, at hvis vi går ind og ser en film, der begynder efter 20.00, så er der garanti for at jeg falder i søvn. Ligegyldigt hvor meget slik, cola og tjubang det indebærer. Palads var det eneste sted, hvor filmen blev vist på et acceptabelt tidspunkt. Og ja, selvfølgelig sad der en og snakkede under halvdelen af filmen.

Nåh ja, vi så forresten American Sniper. Den var god. Ret meget krig. Og for fanden, hvorfor var der ikke nogen der havde fortalt mig at han er død!? Nej, det er ikke en spoiler, når den er baseret på virkelige hændelser.


Ingen kommentarer: