04 marts 2015

TING JEG IKKE FORSTÅR #1

  • Culottes. De her mærkelige lidt for korte og samtidig lidt for vidde bukser, som modebranchen mener vi skal gå med. Nej siger jeg, bare... nej!
  • Manglende høflighed i offentlig transport. Man kan faktisk godt sidde 3 mand ved siden af hinanden på sæderne i S-togene. De er faktisk designet til det. Og nej, det er ikke okay at grynte utilfreds og sukke højlydt, når jeg be'r jer rykke lidt sammen.
  • At der ligger en seddel i postkassen om at postbuddet ikke kunne aflevere pakken i går, og at selv samme pakke nu kan afhentes på posthuset. Du var der jo ikke! Lad være med at lyve! 
  • Hvorfor er det at du skal høre så høj musik i dine billige høretelefoner. Jeg er overhovedet ikke interesseret i at lytte til en skrattet version af det du hører.
  • Duftlys. Og røgelse! Arhmen, det give jo kvalme for pokker! 
  • Snapchat. Jeg er ikke helt med på, hvorfor det er fedt. Er det fordi jeg ikke er på Snapchat? Går lyset op for mig, hvis jeg opretter en konto? Åh, men hvorfor dog?
  • Hvorfor jeg altid vælter, når jeg kører fuld på cykel. (Okay, det ved jeg jo godt. Men det er stadig smadder irriterende. Især når det sker, mens man holder stille...)
  • Hvorfor er det, at to mødre med hver deres barnevogn insisterer på at gå side om side på fortovet. Jeg er godt med på, at barnevogne fylder, og dem skal der være plads til. Men side om side!?
  • Prisen på støvsugerposer...?!

Ingen kommentarer: