23 marts 2015

JEG DRIKKER ALDRIG MERE...

Fordi:

  • Det er mandag, jeg var fuld i lørdags, og har stadig en smule tømmermændskvalme.
  • Ligegyldigt hvor meget - eller lidt - jeg drikker, så har min hjerne en fantastisk effektiv delete-knap. Der er med garanti flere huller i min hukommelse end i en schweizer-ost (fårk, en dårlig joke).
  • A pros pos hullerne, så får jeg selvfølgelig altid sagt et eller andet dumt, som jeg så ikke kan huske dagen efter. I lyset af at de sidste to branderter har været med arbejde - og dermed med cheferne - er dette meget ubelejligt.
  • Jeg bliver altid meget stor i slaget, der er ikke den ting jeg ikke kan klare eller ikke har lyst til at deltage i. Det er bare ikke altid jeg har det sådan, når alkotågen fordufter.
  • Jeg drikker ofte for meget for hurtigt. Jeg kan ikke styre det. Men jeg lærer det aldrig.

Ingen kommentarer: