02 marts 2015

BIRDMAN I BIFFEN

Søndag var jeg med Filejsen inde og se Birdman. Ja ja, se mig - jeg kommer ud og alt muligt. Ja, men kun når der er nogen til at vriste mig ud af sofaen.

Nå, men altså, vi var inde og se Birdman. Jeg havde ret stor forventninger, I ved, grundet Oscar og al den gode omtale. Jeg blev ikke skuffet. På nogen måde. Men jeg kan godt se at det er en film der deler vandene, den vil helt sikker ikke være for alle. Men hvis man er til skæve komedier, med godt skuespil og interessante filmiske greb (næsten hele filmen ser ud som om den er taget i et "take" - ret fed effekt) så vi jeg klart anbefale den. Om ikke andet, så fordi du lige som jeg var lidt forelsket i Michael Keaton i Batman-dagene eller Edward Norten i Fight Club (årh kom nu, indrøm at jeg ikke var den eneste).



Ingen kommentarer: