19 maj 2015

OUT AND ABOUT IN COPENHAGEN #1

Det er ingen hemmelighed at jeg elsker København, jeg synes simpelthen det er en vidunderlig by. Og når man bor i landets hovedstad, skal man huske at benytte sig af nogle af de spændende tilbud der ligger lige for ens fødder. Så denne sommer vil jeg:

  • Gå en tur i Tivoli på en helt almindelig hverdagsaften. mange synes at Tivoli er alt for fuld af turister, men jeg er ikke enig. Og så synes jeg bare, stemningen derinde er helt fantastisk.
  • Besøge Zoologisk Museum. Jeg har aldrig været der, hvilket er gældende for mange af Københavns museer, og nu lokker de blandt andet med en dinosaurus.
  • Tage noget mere til stranden. Hvis vejret er til det (sidder med krydsede fingre og håber på en fantastisk sommer).
  • Cykle en tur til Ismejeriet på Ama'r. Har hørt så meget om deres is, og nu skal det nok snart være.
  • Hænge ud en hel dag i Kongens Have med hvidvin og madpakke.
  • Tage et smut til Papirøen og spise mig igennem hele sortimentet.

Og sikkert tusind andre ting. Der er så meget at byde på. Men kender jeg mig selv ret, ender det sikkert med at jeg arbejder det meste af sommeren, og ellers ligger på terrassen og daser - hvilket man heller ikke skal kimse af.

Ingen kommentarer: