01 juni 2015

LONG TIME NO SEE

Bum, så gik der næsten en uge uden lyd. Det er som om, dagene nogle gange ta'r hinanden, og tiden bare går. Da jeg var barn (jep, en anekdote), sagde min farmor altid, at jo ældre man bliver, jo hurtigere går tiden. Hold fast jeg syntes hun var en krage, der var altid for længe til jul, sommerferie, min fødselsdag. Men kragen havde ret. Sgu! Så ja, I'm officially old. Nå, men tiden er altså gået med:
  • at hjælpe filejsen med at blive færdig med sidst speciale. Det blev han, og det burde være afleveret nu.
  • at være på kanalrundfart med FRI YP (Forening af Rådgivende Ingeniører - Young Professionals). Bare rolig, jeg er stadig gammel, man kan nemlig være med til man er 40...
  • spise bøf på Sebastopol, en bistro på Sankt Hans Torv. Det er ikke højpandet gastronomi, men god gedigen fransk kost. Det er mit go-to sted, når jeg ikke lige ved, hvor jeg skal hen. Og så forstår de, når man bestiller sin bøf 'bleu'. 
  • at være i IKEA. Der var mulighed for at låne en bil, så lørdag aften kørte vi da lige et smut i IKEA. Vi havde lidt over en time før lukketid, og det var befriende at slippe for alle børnefamilierne. Og for en gangs skyld havde de alle de ting, vi skulle have. Optur!
  • bygge rede. Vi flyttede filejsens adresse, så nu bor vi vel officielt sammen. Og så blev der hængt hylder op i badeværelse og køkken. Efter næsten 3,5 år i lejligheden begynder der nu endelig at være styr på tingene. Det vil sige, lige indtil alle filejsens ting flytter ind.

[Billede lånt af intet mindre end fabelagtige Maren Uthaug lige her.]

Ingen kommentarer: