18 marts 2015

FORÅRSØNSKER

Jeg har haft solbriller på 2 dage i streg nu. Det må betyde, at foråret er kommet. Og med foråret kommer også en kriblen i dankortet. I et forsøg på at tøjle mit forbrug, har jeg forsøgt at kortlægge min garderobe og de items, jeg bruger (mere om det i et andet indlæg), så jeg kan lave en shoppeliste, der helst ikke må afviges fra - med tryk på HELST. For nogle gange falder man bare over noget, der er så fantastisk, at man bliver nødt til at eje det. 

Nå, men nedenfor er et udpluk af mine forårs og sommerønsker. Og ja, man fornemmer klart et farvetema. Det er ikke med vilje, det er bare sådan jeg er bedst tilpas (og buksedragten er altså navy). Og så barsler jeg jo stadig om at tilføje endnu en blomstret forårsjakke til garderoben.
[(1) Sæt fra Cecilie Copenhagen, (2) Silkeshorts fra Rosemunde, (3) Buksedragt fra Zara, Silkekjole fra Kokoon, (5) Horn fra Jane Kønig, (6) Sko fra Dr Martens, (7) Sko fra Mango, (8) Skjorte fra Zara]

Ingen kommentarer: