07 maj 2015

BLOGROLL #4

Indretning

4. del af blogs jeg følger. Denne gang er det indretningsblogs'ne. Der er ikke så mange, og mange af de øvrige blogs jeg følger, viser også hyppigt fine billeder af deres hjem. Og a pros pos... 

Så er det mest irriterende ved indretningsblogs og bloggere, der viser deres hjem frem, at alt er så perfekt. Jeg ved jo godt, når jeg ser billederne, at så er de mindre pæne ting flyttet uden for "framen" og bliver stillet tilbage på deres plads, når bloggeren er færdig med at tage billeder. Og alle har en gang imellem snavsetøj liggende og flyde på gulvet, når det hele går lidt hurtigt. Og det er heller ikke altid, der står friske blomster sirligt placeret i smukke vaser. Jeg ved det jo godt! Og alligevel kan jeg sidde og blive misundelig over det der perfekte hjem og ønske, at jeg selv boede lige sådan.

Derfor er det også befriende at læse dette indlæg fra Miriams Blok og dette fra Nutidens mor. Det er bare så fedt at vide, man ikke er den eneste med nullermænd under sengen, mærkelige ikke-hvide møbler og beskidte underbukser på gulvet.

Anywho, here goes:

En rigtig fin blog med tips til indretning og boligreportager, primært fra skandinaviske hjem. Jeg bruger det som inspiration til at finde nye ting og også til at forsøge at få lidt orden og ro i mit nok meget rodede hjem.

Hun er helt tosset med blomster og bor derudover rigtig fint i en stil, jeg rigtig godt kan lide. Der kommer jævnligt tips og tricks til gør det selv projekter og henvisninger til fede produkter. 

Jeg bliver især inspireret af de fine make-overs. Derudover er det befriende at få et pusterum fra den meget stringente og HVIDE skandinaviske stil. I USA bruger de bare flere farver og er ikke så bange for store tunge møbler og den slags.


Ingen kommentarer: