18 juni 2015

PÅ DET SENESTE HAR JEG... #2

  • Forsøgt at smelte mit og Filejsens hjem sammen i en 3-værelses lejlighed. Det er umuligt at beskrive, hvor grimme nogle af hans møbler er.
  • Været syg efter flytteræs. Det der med skiftevis at kampsvede og sætte sig ind i en bil med aircondition er åbenbart ikke sundt.
  • Ædt alt for meget is. Det er måske ikke så underligt, at jeg bliver ved med at være en tyk trunte.
  • Forsømt bloggeriet. Nu var jeg ellers lige kommet så godt igang. Der bliver strammet op!
  • Panikket over Filejsens forestående kandidatreception, som jeg står for planlægningen af. Jep, jeg panikker stadig.
  • Været i IKEA alt alt ALT for mange gange. Og mangler stadig noget! Måske vi bare skal flytte ind i IKEA...
  • Overhovedet ikke fulgt med i valgdebatten. Men det er der jo heldigvis masser af tid til inden imorgen.

Ingen kommentarer: