08 april 2015

FORÅR, ER DET DIG??

Så ser det endelig - ENDELIG - ud til af foråret er kommet. Jeg kan spotte sandaler, short og solbriller (hej - de tre s'er) i det fjerne. Nej, jeg ved godt det ikke bliver 20 grader lige med det samme - men dog 17 grader på lørdag - så man kan jo lige så godt begynde at geare op. Jeg er blevet ret begejstret for solbriller - ikke dem til en 50'er fra h&m (selvom de også kan være rigtig gode), men mere dem i et lidt dyrere prisleje. Indtil videre lyder samlingen på et par Versace, et par Ray-Bans og et par Marc Jacobs. Men jeg tænker der skal føjes yderligere et par til samlingen. Lige nu har jeg kig på et par Ray Ban Clubmaster med sort stel eller et par Celine ZZ-tops.

Åh, men se dem dog, de er så fine. Hvordan kan man vælge? Måske jeg bliver nødt til at købe begge par...

Ingen kommentarer: