09 marts 2015

JEG ØNSKER MIG...

Et af mine mange mange problemer, når jeg skal tage tøj på om morgenen, er, at jeg har ret brede hofter og tilsvarende smalle - ja smalle - skuldre. Det resulterer i, at jeg ofte føler mig for top-tung (hvis det er et udtryk, der giver mening). Især med korte nederdele eller skinny-jeans er det et problem, da jeg oven i de brede hofter har kraftige lår, der sluttes af med et par grimme knæ. Jep, jeg har virkelig ikke været særligt heldig på kropsfronten. Så er der sikkert andre steder jeg har været mere heldig, jeg venter stadig på at opdage hvor... Any day now...

Nå, men jeg bilder mig ind at jeg har fundet løsningen på mit problem: et par dr Martens sko! Jeg elsker at gå i herresko, og med disse vil jeg kunne tilføje noget tyngde til mine outfits og se mere harmonisk ud. Jamen se lige nedenfor, hvor fedt det ser ud. Det bliver jeg da nødt til. Ikke?! Ikke! De skal helt sikkert på shoppelisten - jep!

[Street style billeder hentet fra det store internet]

Ingen kommentarer: