10 marts 2015

BLOGROLL #2

The fashion blogs...


Jep, jeg følger en del modeblogs. Her er et lille udsnit af dem jeg har fulgt i længst tid og som er nogle af de første jeg tjekker.


Emily Salomon

Nok en af de første blogs jeg begyndte at følge. Et meget fint æstetisk univers med en dame, som bare altid ser bragende godt ud.


Passions for fashion

Endnu et æstetisk univers. Og bagmanden bag mit - og tror jeg mange andres - garderobestativ bestående af vandrør.

En dejlig afslappet blog og blogger med en afslappet stil. Jeg ville ønske at hun producerede flere indlæg, da jeg simpelthen finder hende uhyre inspirerende - og dejligt uselvhøjtidelig (et træk der går igen for mange af de bloggere, jeg følger).


Rock Paper Dresses

Det fineste farverigeste univers. Jeg er vild med Cathrine og hendes stil, som ligger milevidt fra min. Men hun inspirerer og får mig også til at gå med farver - en gang i mellem. Og så er hun bare så gennemført og ærlig. Og igen - uselvhøjtidelig (gad vide om det er et ord...).

Jeg følger et have af andre modeblogs, mange af dem nok mest fordi det er en vane, og fordi jeg er storforbruger af medier. Jeg sluger dem råt og kigger forbi flere gange dagligt for at se, om der skulle være nyt. Måske skulle jeg få mig et liv...?




Ingen kommentarer: