20 august 2015

I GÅR AFTES

Vi var ude og spise i går aftes. På en helt almindelig onsdag. Vi valgte at købe et bord på Ravnsborg Vinbar gennem Earlybird.dk. Earlybird er virkelig et genialt koncept, hvor man sparer en tredjedel af prisen på en fast menu (nogle gange kan man vælge imellem forskellige retter) på nogle gode restauranter. Finten er at man betaler for maden med det samme, så føles det som et virkeligt billigt restaurantbesøg, når man kun skal betale for vinen.

Ravnsborg Vinbar har vi været på før, så vi vidste, det var godt. Den købte menu var tre retter, men vi valgte at købe en fjerde ret med rørt tatar til, da vi ikke kunne bestemme os. Og uh, det var lækkert. Jeg beklager de mørke billeder, men der er en hyggelig belysning, og jeg bliver bare aldrig en af de der bloggere, der ta'r billeder fra alle mulige vinkler og sørger for det rette lys og bla bla bla. Min mad bliver kold!

[De to forretter. Først rørt tatar - NAM og så smørstegte kantareller. Og ja, jeg glemte at tage et billede før jeg begyndte at spise. I'm that kind of blogger.] 
[Nyretapper, perfekt stegte. Og ja, nu var det pludselig mørkt udenfor.]

[Desserten var hyben panna cotta. Og ja, jeg spiste den før jeg huskede på det med billedet. Det smagte dejligt!]

Ingen kommentarer: