29 juni 2015

SOMMERUDSALG - I WANT

Så er sommerudsalget startet. Var der ikke engang, hvor der var udsalg én gang om året, nemlig januarudsalget, og så gik man amok? Nå, man skal jo ikke kimse af muligheden for at købe nyt kluns til den halve pris. Og selvom jeg overhovedet ingen penge har, så kan man da altid lægge ting i den virtuelle indkøbskurv og så lege at man køber det. Ind til videre har jeg klikket på nedenstående. Generelt drømmer jeg bare om at gå amok med dankortet, men grundet lavvande i kassen, at sommeren lader vente på sig (indtil i morgen, åbenbart (!)) og det faktum at jeg stadig er lidt større, end jeg har lyst til, så forsøger jeg at holde mig tilbage. Lad os nu se om det lykkes. Og ellers kan man jo altid drømme...
[Nederdel fra COS, sko fra ganni, top fra Ganni, nederdel fra Second Female, shorts fra Second Female, skjorte fra Second female, nederdel fra Geztus, skjorte fra Second Female]
(Jeg kan så allerede nu afsløre, at én af ovenstående items er klikket hjem. Så meget for rygrad!)

Ingen kommentarer: